Určitě se shodneme na tom, že podniky, které nás obklopují, nejsou jeden jako druhý. A to ani tehdy, když nám nabízejí zdánlivě totéž. Vždy je každý z nich v něčem unikátní, a to někdy v dobrém a někdy špatném smyslu slova. Protože jsou všude specifické podmínky, všude pracují jenom lidé, kteří určitě nejsou jeden jako druhý. A zatímco tak mohou být lidé s činností jednoho podniku naprosto spokojeni, jinde to už může zaskřípat, případně to dokonce může vzbuzovat i krajní nespokojenost. A ať už mají lidé s některým podnikem jakoukoliv zkušenost, asi by si to neměli nechávat jenom sami pro sebe. Měli by se o to podělit s ostatními.
Dejte vědět ostatním
Pokud se člověk domnívá, že má k nějaké firmě co říci, určitě by se o to měl s ostatními podělit formou recenze firem. Aby určitému podniku pomohl šířit jeho slávu nebo před ním případně naopak varoval ty, kdo by si tu jinak také zbytečně užili své. Protože je to fér. Ať už se někde nabízí něco dobrého nebo špatného, mělo by se o tom vědět. A nikde jinde, než na internetu na specializovaném webu se to dostatečně širokému okruhu lidí nedonese.